-
(099) 539-41-09
(068) 552-97-91
(093) 859-73-65
- Щодня з 10:00 до 18:00
Шановні покупці! Інформація до обов'язкового ознайомлення
Обмін, повернення або ремонт товару здійснюється відповідно до Закону про права споживача.
Ми перевіряємо товар перед відправкою його покупцеві і гарантуємо відсутність явних видів браку або невідповідність заявленій якості. Але ми не несем відповідальність за роботу транспортних компаній, тому ми просимо вас обов'язково перевірити товар на пошті, незалежно від способу оплати.
Пам'ятайте, що оглянути та перевірити товар потрібно саме на пошті, оскільки претензії можна висунути тільки в момент отримання. Якщо ви отримуєте товар через транспортну компанію, перевірте його на наявність пошкоджень у присутності їх представників. У разі виявлення пошкоджень складіть акт і повідомте нам. Ми завжди готові допомогти вам у вирішенні будь-яких питань.
Повернення Товару
Якщо куплений у нас товар Вам не підійшов, Ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту покупки (окрім товарів, що не підлягають поверненню) при наявності чека, цілісної упаковки і відсутності ознак використання. При поверненні вартість доставки оплачує покупець.
Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених чинним законодавством України.
Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця. Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
Проте, існує перелік товарів, які не підлягають поверненню.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 визначений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), а саме продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
Крім того, Перелік включає в себе й такі непродовольчі товари:
- парфюмерно-косметичні вироби;
- пір'яно-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- зубні щітки;
- розчіски, гребінці та щітки масажні;
- рукавички;
- тканини;
- килимові вироби метражні;
- білизна постільна;
- товари в аерозольній упаковці;
- друковані видання;
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
- дитячі іграшки гумові надувні.
Детальніше про надувні вироби
В рамках гарантійних зобов'язань заміна надувного виробу здійснюється тільки за умови наявності заводського браку. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» надувні вироби не підлягають обміну та поверненню. Виняток становить наявність у виробі заводського браку.
Перевірка наявності заводського браку
Заводським браком є: при першому огляді товару (не накачуючи) присутня несклейка швів.
Не є заводським браком:
- розриви по шву - це ідеально рівна лінія, яка виникає від перекачування, внаслідок чого, виріб "проривається". Як правило, утворюється біля шва, дублюючи його;
- розриви внутрішніх перетинок (деформація форми внаслідок ушкоджень зсередини). Причина такої проблеми, може стати перекачування, стрибки на надувному виробі. Приклад: накачавши товар до межі, ви залишили його на сонечку, біля каміна і т. д. Як наслідок повітря всередині розширюється, результат - лопаються перегородки, матеріал.
Те, що Ви купуєте товар в нашому інтернет-магазині, означає, що Ви ознайомлені з правилами експлуатації надувних виробів, і в разі їх недотримання умов перевірки, претензії ми не приймаємо.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!!!
Жоден магазин не може прийняти назад надувний товар, отриманий з відділення транспортної компанії, оскільки магазин не бачить стану коробки, цілісність упаковки тощо.
Після надування виробу, виявлення проколу, тріщини по швах через перекачування виробу - магазин не несе відповідальності. Це специфіка надувних виробів.
Обмін та повернення надувних виробів можливий тільки до надування товару та розкриття заводської упаковки!!!