0
Ваш кошик порожній!

Ви ще не вибрали жодного товару.

Допомога

Як замовити товар?

Якщо Ви перебуваєте на головній сторінці, то можете побачити що зліва розташовані основні категорії інтернет-магазину. При натисканні на категорію з'являється меню з підкатегоріями. Кожна підкатегорія містить товари, об'єднані за певною тематикою.

При виборі конкретної підкатегорії, ви потрапляєте на сторінку товарів, яка містить зображення, назви, код, короткі характеристики (з'являються при наведенні курсору миші на товар) і ціни товарів. Зліва розташований фільтр по основним параметрам товарів, за допомогою якого можна звузити пошук.

Також Ви можете скористатися швидким пошуком на сайті, написавши в рядку, який знаходиться над основним меню, назву товару або його марку і натиснути кнопку праворуч із позначкою пошуку.

При натисканні кнопки «Купити» товар поміщається в кошик і зберігається там.
Перевірити вміст кошика Ви можете, натиснувши на квадратик з зображенням кошику, який знаходиться в правому верхньому куті.

Якщо товарів декілька, в кошику відбувається автоматичне підсумовування Ваших покупок. Також з кошика товар можна видалити, натиснувши кнопку у вигляді хрестика в рядку товару.

Для того щоб завершити покупку, Вам необхідно перейти до розділу «Кошик», в якому знаходиться список Ваших покупок. Для Вас відкриється віконце з формою замовлення, яку необхідно заповнити, тобто внести свої особисті дані, коментарі і т.д. Поля, позначені зірочкою, обов'язкові для заповнення. Також в формі міститься список покупок, який Ви можете відредагувати. І останнє - натиснути кнопку «Підтвердити замовлення».

При натисканні на кнопку «Купити в 1 клік», Ви можете зробити покупку негайно, залишивши лише номер і телефону і своє ім'я, інше за Вас зроблять оператори інтернет-магазину.

Замовлення буде оброблено нашими менеджерами найближчим часом, після чого з Вами зв'яжуться для підтвердження замовлення і уточнення деталей.

Наші консультанти із задоволенням дадуть відповідь на всі Ваші питання, що стосуються користування сайтом, наявності та характеристик товарів.

Як зареєструватись на сайті lolo.com.ua?

Все досить просто - для цього необхідно вказати в формі реєстрації ваше ім'я, адресу електронної пошти і придумати пароль. Після чого на вказану Вами електронну адресу прийде підтвердження про реєстрацію і Ви зможете управляти особистим профілем.

Для ефективної співпраці варто вказувати коректні дані.

Що дасть мені реєстрація?

Зареєстрований користувач може управляти особистим профілем, переглядати замовлені і куплені товари, брати участь в акціях і здійснювати ряд інших корисних речей ...

В які міста відбувається доставка?

Доставка проводиться найбільш популярними українськими перевізниками: Нова пошта, Укрпошта, Justin, Meest Express по всій території України. Ви особисто вибираєте перевізника, з яким Вам зручніше співпрацювати і приємно працювати. Кожен з перевізників пропонує кур'єрську доставку до Вашого порогу.

Доставка оплачується відповідно до тарифів перевізника. Вартість формується виходячи з таких факторів як вага, габарити посилки, пункту призначення. Замовлення буде відправлений відразу ж після оплати або післяплатою.

Час доставки може складати від 2 до 5 днів. Для того щоб отримати своє замовлення, одержувачу необхідно знати номер накладної декларації (повідомляє менеджер після відправки), а також мати при собі необхідні документи, що засвідчують особу. У разі неотримання замовлення, товар зберігається протягом 5 робочих днів на складі перевізника, після чого нараховується плата за зберігання, тому ми в цьому випадку повертаємо товар назад.

Ви також можете забрати замовлення самостійно з магазинів в м.Чернігові та Славутичі.

Простежити за переміщенням замовлення можна на сайті перевізника або зателефонувавши менеджеру магазину: (093) 859-73-65; (099) 539-41-09; (068) 552-97-91

Як оплатити замовлення?

Після того як Ви оформили покупку з Вами зв'яжеться менеджер-консультант, який уточнить зручну для Вас форму оплати. Оплатити товар можна декількома способами. Передоплата на картковий рахунок Приватбанку - Ви оплачуєте товар, після чого компанія передає товар на доставку (доставку оплачує покупець самостійно при отриманні товару по тарифам перевізника). Післяплатою - оплата готівкою після отримання, в суму оплати входить вартість товару, вартість доставки та комісійний збір перевізника 2-3% від загальної вартості. Оплата готівкою при самовивозі товару з магазину в Чернігові та Славутичі або при адресній доставці по Чернігову. Вносячи передоплату, ви можете бути впевнені в чесності і відповідальності нашого магазину. Ми дорожимо своєю репутацією.

Бронювання товару (навіть якщо його немає в наявності).

В інтернет-магазині lolo.com.ua можна зарезервувати або оформити бронь на обраний Вами товар. Для цього, необхідно повідомити менеджеру код обраного товару і вказати дату, до якої Вам необхідно отримати товар. Якщо товару немає в наявності, то клікнувши на картці замовлення «Повідомити мене», Вам повідомлять коли товар з'явиться в продажу.

Чи можна до нас під'їхати і забрати товар?

Ви можете скористатися послугою самовивозу і забрати замовлення самостійно з магазинів, які розташовані за адресою:

м. Чернігів, пр-т Миру 34 / 57Д (вхід з двору),

м. Чернігів, вул. Захисників України, 2.

м. Чернігів, пр. Миру, 194/2 (Ремзавод)

м. Славутич, Московський квартал, 33

У які дні можна оформити замовлення.

Оформити замовлення в телефонному режимі можна з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 18.00, Ваше замовлення буде негайно оброблено.

Замовлення на сайті в режимі on-line приймаються протягом 24 годин, обробка замовлення здійснюється в робочий час менеджерів-консультантів.

Анулювання замовлення.

Ви можете в будь-який час анулювати своє замовлення, якщо воно ще не оплачене і не передане на відправку.

Якщо ви хочете скасувати вже оплачене і відправлене замовлення, ви можете це зробити, ми повернемо Вам гроші за замовлення за вирахуванням комісії банку за переказ грошей і витрат з доставки та повернення товару.

Обмін і повернення.

Поверненню або обміну підлягають наступні категорії товарів:

  • товар, що не відповідає опису (товар справний, але не відповідає зазначеним характеристикам: кольору, габаритам і т.д ..).
  • несправний товар (перед використанням покупцем виявлена ​​несправність товару).
  • товар, придбаний керуючись недостовірною інформацією на сайті нашого магазину, яка впливає на властивості товару.


Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1991 р. N 216 поверненню не підлягають предмети особистої гігієни, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які, надувні і гумові іграшки, товари для новонароджених і т.д.

Згідно ч.3 статті 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" при поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів (у разі, якщо потрібно провести детальний огляд товару, який не підійшов покупцеві за будь-яким параметром, для виявлення таких недоліків, які виникли після передачі товару покупцеві).

Умови повернення:

  • З дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  • Товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
  • Збережені товарний вигляд, споживчі якості товару;
  • Є пломби, ярлики, товарний чек.

Витрати з доставки в разі повернення або обміну, оплачуються покупцем.

Комплектація товару.

Характеристики та властивості товарів, такі як габарити, матеріал і колір детально описані в картці кожного товару. АЛЕ! Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без повідомлення. Тому, перш ніж замовляти обраний Вами товар варто уточнити деталі у менеджера-консультанта.

Про магазин \ чому нам можна довіряти?

lolo.com.ua — сучасний інтернет-магазин, який створений молодими батьками, які так само як і Ви піклуються про своїх дітей і прагнуть дати їм тільки найкраще. Саме тому Ви можете бути впевнені, що саме в нашому інтернет-магазині з півслова зрозуміють і щосили намагатимуться щоб Ваше замовлення максимально відповідало Вашим побажанням.

Звертаючись в інтернет-магазин lolo.com.ua, ми гарантуємо що всі Ваші побажання будуть враховані. Серед широкого асортименту товарів, Ви можете підібрати малюкові все необхідне з народження: комфортабельні дитячі коляски, яскраві велосипеди, зручні і практичні меблі, іграшки, подарунки до свят і багато іншого.

Чому ж саме нам Ви можете довіряти?

  • Тому що ми співпрацюємо виключно з перевіреними постачальниками, які так само як і ми намагаються забезпечити маленьких українців першокласними товарами.
  • Тому що в нашому інтернет-магазині Ви зможете зробити правильний вибір серед широкого асортименту використовуючи зручні фільтри для швидкого пошуку. І все це, не виходячи з дому, в будь-який час доби.
  • Тому що на нашому ресурсі всі товари представлені з докладним описом, характеристиками та фотографіями.
  • Тому що в нашому магазині Ви можете розраховувати на індивідуальний підхід.
  • Тому що в нашому магазині можна вибрати товар високої якості і за доступною ціною.

Обов'язки продавця та покупця.

Продавець:

  • зобов'язується прийняти від покупця заявку на обраний товар і передати підтверджене замовлення в транспортну компанію для доставки покупцеві;
  • має право скасувати замовлення, в разі якщо даний товар відсутній в наявності або не відповідає вимогам покупця;
  • має право коригувати і редагувати умови замовлення та доставки. На сторінках інтернет-магазину можуть бути розміщені оновлені правила і директиви;
  • не є відповідальним за роботу банків і платіжних систем, через які покупець проводить оплату;
  • не несе відповідальність за неполадки в роботі комунікаційних, електричних та інших систем в процесі покупки або здійснення платежів;
  • зацікавлений у вирішенні всіх спірних питань для подальшої плідної співпраці з покупцем;
  • в разі порушення покупцем угод про використання систем оплати товару, інтернет-магазин не несе відповідальність за неправомірні дії клієнта.

Покупець:

  • може в будь-який час здійснити замовлення в інтернет-магазині в онлайн режимі або в робочий час в телефонному режимі;
  • має право в будь-який час відмовитися від покупки;
  • має право запросити у Продавця детальні подробиці про комплектації, характеристики та інші властивості товару;
  • протягом 14-денного терміну Покупець має право відмовитися від товару, якщо він збережений в належному вигляді.